گارانتی لپ تاپ hp

تعبیر خواب

تعبیر خواب با هوش مصنوعی (آنلاین)

خوابتو دقیق بگو تعبیرشو دقیق دریافت کن.

برای استفاده  وارد سایت تعبیردون بشید. 

ورود به سایت تعبیر دون (کلیک کنید)

گارانتی لپ تاپ hp

گارانتی یکی از مهمترین عناصری است که در خرید لپ تاپ به آن توجه می‌شود، چرا که هرگونه خرابی و مشکلی که ممکن است در دستگاه پیش آید، برطرف شده و از مشتریان در برابر هرگونه خسارت مالی در اثر خرابی محافظت می‌کند. گارانتی لپ تاپ hp نیز یکی از برترین و بهترین گارانتی‌هایی است که این شرکت برای محصولات خود ارائه می‌دهد.

این گارانتی قابلیت پوشش دادن هرگونه خرابی‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری لپ تاپ شما را دارد، در این گارانتی کلیه قطعات‌ الکترونیکی لپ تاپ شما از جمله درایوها، باتری، مادربرد و ... پوشش داده می‌شوند. بدین ترتیب شما در صورتی که هرگونه مشکلی با لپ‌ تاپ خود داشتید می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پشتیبانی hp، مشکلتان را به راحتی حل کنید.

همه مشتریان و خریداران لپ تاپ‌های شرکت hp اعتقاد دارند که این شرکت یکی از بهترین ها در ارائه گارانتی های خوب، قابل اعتماد و پوشش گسترده برای محصولاتش است. این امر باعث شده تا بازدهی بسیار بالایی در فروش این لپ تاپ ها برای شرکت hp داشته باشد.

به طور کلی، تقریبا تمام قطعاتی که در لپ‌تاپ شما است، تحت پوشش گارانتی hp قرار دارد. به علاوه، هزینه تعمیر لپ‌تاپ در صورت خرابی بر عهده شرکت hp می‌باشد که باعث اطمینان و آسایش خاطر روابط شما با شرکت می‌شود. در نتیجه، با کافی بودن این توضیحات می‌توان گفت که گارانتی لپ تاپ hp تحت پوشش قرار دادن هرگونه خسارت احتمالی، بهترین گزینه جهت برگزیدن و خرید با کیفیت لپ تاپ است.



1. گارانتی لپ تاپ اچ‌پی چیست؟

گارانتی لپ تاپ اچ‌پی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که باید در زمان خرید و استفاده از لپ تاپ مد نظرتان دقت کنید. این گونه تلفیقاتی از قطعات مختلف و پیچیدگی‌های نرم افزاری صحیح استفاده از یک گارانتی معتبر را می‌طلبد. از این رو، شما باید هنگام خرید دقت کنید که این لپ تاپ از چه نوع گارانتی برخوردار است.

گارانتی لپ تاپ اچ‌پی به معنای تعهد سازنده به جبران خسارات یا عیب و ایرادات آن است. گارانتی این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی، می‌تواند شامل تعویض یا بازپرداخت هزینه باشد. با این حال، در هر کدام از شرایط بندی‌های گارانتی لپ تاپ اچ‌پی، ملاحظه نکردن نکات ذکر شده، ممکن است باعث از دست رفتن این تضمینات شود.

در همه مدل‌ها، گارانتی‌های مشابه از یک رویداد ناگوار با اتفاق می‌افتند و با ترجیح خرید یک گارانتی لپ تاپ اچ‌پی، شما می‌توانید از آن‌ها جلوگیری کنید. همچنین اگر کار با لپ تاپ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، با خرید گارانتی معتبر به اطمینان بیشتری در سیر کاری خود می‌رسید. به طور خلاصه، هرچقدر که گارانتی لپ تاپ اچ‌پی شما طولانی‌تر و کامل‌تر باشد، بستر مناسبی برای اعتماد بیشتر به عملکرد لپ تاپ، فراهم می‌آورد.



2. طول مدت گارانتی لپ تاپ اچ‌پی چقدر است؟

گارانتی یکی از مهم‌ترین مزایای خرید لپ تاپ اچ‌پی است. در این مورد باید گفت که طول مدت گارانتی برای هر یک از محصولات اچ‌پی متفاوت است. اما در کل گارانتی لپ تاپ اچ‌پی شامل دو دسته بندی شده‌است: گارانتی هاردویر و گارانتی سافت ویر.

گارانتی هاردویر: تمام قطعات سخت‌افزار مانند پردازنده، کارت گرافیک، صفحه نمایش، هارد دیسک، رم و...تحت این گارانتی قرار می‌گیرند. معمولا این نوع گارانتی در لپ تاپ‌های اچ‌پی بین یک تا سه سال است.

گارانتی سافت‌ویر: تمام نرم‌افزارها و سیستم‌عامل در این گارانتی قرار می‌گیرند. این نوع گارانتی بیشتر برای مشکلات نرم‌افزاری مانند ویروسی شدن لپ تاپ، نصب نشدن درایور و...اعمال می‌شود. دوره گارانتی سافت‌ویر سفارشی می‌باشد و به طور معمول بین سه تا پنج سال طول می‌کشد.

به طور خلاصه، در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ اچ‌پی باشید باید بدانید که طول مدت گارانتی به تعداد سال‌های مشخص شده برای هر یک از قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، از جمله سیستم‌عامل و کارت گرافیک محدود می‌شود. با توجه به محدودیت‌ها که گارانتی دارد، بهتر است لپ تاپ خود را در جا‌های معتبری خریداری کنید تا در صورت بروز مشکل بتوان به راحتی تعمیر شود.



3. شرایط گارانتی لپ تاپ اچ‌پی چیست؟

گارانتی لپ تاپ اچ‌پی شامل چه شرایطی است؟‌

شرکت اچ‌پی یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ‌های با کیفیت بالاست و تلاش می‌کند تا محصولاتش را با گارانتی کافی به مشتریان ارائه دهد. شرایط گارانتی لپ تاپ اچ پی بستگی به نوع محصول و شرایطی که آن محصول در آن خریداری شده است دارد. اما در کل شرایط گارانتی کلی لپ تاپ‌های اچ‌پی به شرح زیر است:

- مدت زمان گارانتی: گارانتی لپ تاپ اچ‌پی عموما به‌صورت یک ساله می باشد که طی این مدت، تمام خرابی های مربوط به سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ تحت پوشش شرکت اچ‌پی قرار می‌گیرد. البته در برخی موارد، شرکت اچ پی می‌تواند بیشتر از یک سال به عنوان مدت گارانتی ارائه دهد.

- خدمات پس از فروش: شرکت اچ‌پی بعد از خرید لپ تاپ به خریداران خدمات پس از فروش با کیفیت بالا ارائه می دهد. این شرکت قبل و بعد از خرید، پشتیبانی فنی، مشاوره، راهنمایی در مورد استفاده، نوآوری و تکنولوژی جدید و ... را به خریداران خود ارائه می کند.

- تعمیر و تعویض: اگر لپ تاپ خریداری شده تحت شرایط گارانتی شرکت اچ‌پی وارد مشکل شود، این شرکت موظف است مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ را رفع کند. در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب یا خراب، شرکت اچ پی می‌تواند پارت های لپ تاپ را تعویض کند.

- برگشت کالا و بازگشت پول: در صورت عدم تحمل خریداران از خرید خود، امکان بازگشت کالا و بازگشت پول وجود دارد، اما شرط اینکه لپ تاپ در شرایط عادی است و تغییری در محصول رخ نداده باشد، وجود دارد.

به طور خلاصه، شرکت اچ پی با ارائه شرایط گارانتی برای لپ تاپ، رضایت مشتریان خود را به همراه دارد و مشتریان به خاطر این شرایط، از خرید لپ تاپ این شرکت آسوده تر می شوند.



4. چگونه می‌توانم از گارانتی لپ تاپ اچ‌پی استفاده کنم؟

در صورتی که شما یک لپتاپ اچ‌پی خریداری کرده‌اید، ممکن است به هر دلیلی نیاز به استفاده از گارانتی آن داشته باشید. اما قبل از هر چیز باید به دقت اطلاعات مربوط به شرایط گارانتی را مطالعه کنید.

در ابتدا نیاز است که مورد نیاز خود را به مرکز خدمات اچ‌پی اعلام کنید. بعد از آن، شاید توسط کارشناسان مرکز خدمات اچ‌پی یک آزمون‌هایی بر روی دستگاه صورت بگیرد تا عیب یابی شود. این دستگاه باید همانند دستگاهی باشد که در گارانتی تعریف شده است، وگرنه ممکن است گارانتی شما پایان یابد.

سپس، اگر گارانتی شما معتبر باشد، تعمیرات لازم صورت خواهد گرفت. در اینجا نکته مهم این است که باید توجه کنید که تغییر قطعات مرتبط با شرایط گارانتی دیگر (همانند جعبه پردازشگر و یا مموری) می‌باشد و به هیچ عنوان مطابق قرارداد گارانتی پایه‌نخواهد شد. به عبارتی، قبل از هرگونه تعمیراتی باید با شرایط گارانتی خود شناخت خوبی داشته باشید.

در نهایت، پس از انجام تعمیرات، دستگاه بررسی مجدد و آزمایش شده و در صورت صحت عملکرد برگشت داده می‌شود. در مواردی که مشکل دستگاه رفع نشود و تعمیر آن باطری، تغییر قطعات اصلی و یا تعویض دیگر قطعات صورت گیرد، به شما یک محصول جدید از جنس دستگاه ماشینی نواری در اختیار قرار می‌گیرد. در این مرحله نیز باید شرایط گارانتی را رعایت کنید و ممکن است تفاوتی در شرایط جدید برای شما وجود داشته باشد.



5. آیا تعمیرات خارج از گارانتی انجام می‌شوند؟

در مورد تعمیرات خارج از گارانتی باید گفت که شاید این موضوع برای آن دسته از مصرف‌کنندگانی که آشنایی کاملی با فنی‌کاری و قطعات الکترونیکی نداشته باشند، مهم باشد. در واقع تعمیرات خارج از گارانتی به معنی تعمیری هستند که بدون موافقت سازنده و یا فروشنده قابلیت اجرا دارند و برعکس تعمیراتی که تحت پوشش گارانتی شرکت تولید کننده قرار می‌گیرند.

تعمیر خارج از گارانتی عموما به صورت دستی انجام می‌شود و در این حالت با ترکیب تجربه و تخصص، تعمیرکاران توانسته‌اند برای رفع مشکل موجود در دستگاه خدماتی را ارائه نمایند. همانطور که می‌دانید، معمولا قطعات یا قابلیت‌هایی که توسط شرکت به دستگاه اضافه یا به آن تغییر داده شدند، غیرقابل تعویض با قطعات اصلی همان محصول هستند، اما در موارد تعمیر خارج از گارانتی ممکن است با قطعات یا تغییرات جایگزین شده باشند.

لزوما تعمیرات خارج از گارانتی همیشه بهتر و موثرتر از تعمیرات تحت پوشش گارانتی نبوده ولی مزایایی مانند وجود قیمت‌های ارزان‌تر و یا ارائه خدمات سریع‌تر و بهبود شرایط خدمات پس از فروش، می‌توانند از این نوع تعمیرات برای برخی افراد مناسب باشد. همچنین باید توجه داشت که تعمیرات خارج از گارانتی ممکن است موجب از دست رفتن جزییات گارانتی شده شما شود یا مطمئن نباشید که قطعات مورد استفاده شایسته و معتبر باشند که مشکلات بعدی ایجاد کنند.



6. گارانتی لپ تاپ اچ‌پی شامل قطعات جانبی است؟

گارانتی لپ تاپ اچ‌پی شامل قطعات جانبی همانطور که به نظر می‌رسد، یکی از مباحث اصلی و مهم در خرید لپ تاپ اچ‌پی است. گارانتی محصول، به صورت کلی، به معنای تضمین کیفیت و عملکرد محصول توسط شرکت سازنده می‌باشد و شامل تمامی خطاهای ساختاری و عدم سازگاری قطعات محصول است. اما پرسش اینجا این است که آیا گارانتی لپ تاپ اچ‌پی تنها به خود دستگاه محدود می‌شود یا قطعات جانبی هم در بخش گارانتی مشمول هستند؟

پاسخ به این سوال باید بر اساس شرایط گارانتی شرکت سازنده داده شود. برای اینکه درک بهتری از شرایط و شرکت جنرال الکتریک (GE) به عنوان سازنده لپ تاپ اچ‌پی داشته باشیم، باید بررسی پلیسه گارانتی این شرکت را دریافت کنیم. با توجه به این پلیسه، قطعات جانبی نظیر آداپتور، باتری و کابل‌های آن هم در بخش گارانتی مشمول هستند. بدیهی است که در صورتی که هر یک از این قطعات در جریان استفاده از لپ تاپ مشکل دارند، باید فرد مشتری مراجعه به مرکز خدماتی تخصصی اچ‌پی کند تا حق گارانتی خود را اعمال کند و تعمیرات مورد نیاز را انجام دهد.

در نتیجه، می‌توان گفت که گارانتی لپ تاپ اچ‌پی شامل قطعات جانبی نیز می‌باشد و در صورتی که هر یک از این قطعات دچار خطا یا اشکال شود، فرد مشتری می‌تواند از حق گارانتی خود استفاده کند و مشکلات خود را رفع کند. همچنین، افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ اچ‌پی هستند، باید در هنگام خرید به این نکته توجه کنند که این شرکت قطعات جانبی را نیز در بخش گارانتی خود مشمول می‌کند. چنین رعایتی به معنای بهره‌مندی بهتر از حقوق مشتریان، رضایتمندی بیشتر آن‌ها و ارتفاع قابل توجه تعامل مشتریان با شرکت سازنده به شمار می‌آید.